miércoles, 25 de abril de 2012

BAT, BI, HIRU: PATATA!!

Gabon denoi!!!!!!!!!!!!!!!
Pasa den astean gelako aurkezpenean urduritasun une batzuk pasa genituen arren, buruan azken emaitza bikain bat lortu genuenaren sentsazioa gelditu zaigu eta zuen buruetan sentsazio hori bera gelditu izana gustatuko litzaiguke!!!!!!
Memoria txarra dugun guztion ohorez, hemen beheko argazkitxoa sortu dugu. Argazkiak "ez du" gaur egun sekulako garrantzirik, baina urteak pasa ahala, batek baino gehiagok gustora ikusiko duela ziur gaude! Gu behintzat horrela egingo dugu ;)

Eta argazkia ikusten duzuenean, zer esango diozue zuen buruei?

- Gaztetan arropa hori eramaten nuen? Ez da posible!!!!!
- Buruan eramaten nuena peluka bat zen?
- Argaldu naiz?
- Loditu naiz?
- Orain hobeto nago?
- Non ote daude nire gelakide izandako hauek?
- Zein zen nire eskuinean dagoenaren izena?
- Zeintzuk lortu dute irakasle moduan bizitzea?
- Tiktaktiktaktiktak... ??????



 

Besterik gabe, MILA ESKER denoi! MUXUS!!!!!!!!!

P.D.1: argazkian 6 "corta y pega people" daude eta hauei 2MILA ESKER eman nahiko genizkieke. Euren buruak banaka banaka erretratatzen eta argazki hauekin "txapuzeatzen" uzteagatik!

P.D.2: norbaitek argazkia kalitate onean bidaltzerik nahi badu, mesedez gutako edozeinekin kontaktuan jarri ok?

No hay comentarios:

Publicar un comentario